Pagina's

dinsdag 17 juli 2012

Meet Polly

Wij zijn overstag gegaan.
Wij is; man en oudste dochter van 5.
Van mij hoefde het niet zo.
Maar ja, als je het gaat vragen aan je kids, tuurlijk zeggen ze JA!
Mmmm, een echt overtuigend ja kwam trouwens niet uit de mond van mijn jongste.
Die was een beetje bang, was ja, want inmiddels zijn het dikste vrienden en wordt er wat met haar afgezeuld.

Meet Polly, onze jonge poes, halve Main Coon, halve 'ik ren rond en scharrel wat kater'
Het is echt een schatje. En dat is ze echt, ze is heerlijk speels, soms een beetje te als ze een dolle bui heeft een over de bank heen rent en in de gordijnen gaat hangen, en NEE dat mag dus niet.
Ze heeft nog nooit uit een boze bui een poot uitgehaald, sterker nog, ze heeft geen boze buien. En knorren dat ze doet! Pfff zeg.
En Polly is mijn vriendinnetje, ze volgt me overal en ligt overal waar ik zit. En zo schattig.
Misschien komt het omdat wij haar nogal vroeg hadden, TE vroeg.
Haar voormalige baasje zei dat ze 8 weken was, toen ik bij de dierenarts kwam om haar in te laten enten schatte de dierenarts haar max 6 weken. Ze woog maar 600 gram!
Tja, ik ben ook niet echt een kattenkenner, ze was gewoon klein. Als iemand zegt dat ze 8 weken is dan geloof ik dat.
Maar goed, Polly vindt alles wel best en ze is helemaal thuis hier.
De kids kunnen heerlijk met haar knuffelen en rondrijden in een kinderwagen, Madam Polly vindt het allemaal leuk, ze spint erbij, dus daar ga ik dan vanuit.
Nu nog even afleren dat ze niet op de bank, tafel, aanrecht etc. komt. Ze is een beetje hardleers.
Oja en uit de gordijnen blijven.

Kortom Meet Polly



En het is best moeilijk om een jong katje een beetje leuk op de foto te krijgen. Ze is te nieuwsgierig.

OJa, kwam nog een zeer handig site terecht.
Als je een gestreepte deken wilt haken en je weet even niet welke kleuren je kan combineren. Dan is dit een super handig hulpje.
Je vinkt de kleuren aan, hoeveel strepen je wilt en KLAAR! Je ziet in een oogwenk hoe je deken eruit kan komen te zien.
Handig toch?
Stripe-maker  Klik hier

Liefs

Ilona





10 opmerkingen:

  1. WAT IS HET EEN SNOEPIE!
    JA, IK HEB OOK KATTEN. MAAR DIE KITTENS BLIJVEN WEL HEEL LEUK.
    ALLEEN JAMMER DAT JE KITTEN JE GORDIJNEN ALS KLIMPAAL ZIEN..

    FIJNE DAG,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. she is cute cute and cute!!! love her!!
    xxxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een poppy die polly. Wij hebben zelf ook zo'n ras, Dille! :-) zij is nu 8 jaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ze heeft inderdaad de M van Maine Coon een beetje in de tekening op haar hoofdje,nou Maine Coons hebben hele lieve karakters(heb er zelf eentje,ha,ha)dus dat gaat helemaal goed komen!Mooi beestje,geniet er lekker van!Kun je net als ik een mooi kattenkorf voor d'r haken,ha,ha,ha....
    zie hier

    http://mijneigenplekkie.blogspot.nl/2012/07/update-kattenkorfjetoch-nog-sneller-als.html

    succes gegarandeerd(alleen heb ik wel wat toeren weggelaten anders werd die TE groot!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een lieve stoute frup! Wij kregen onze kitten ook met 8 weken en hoorde later van de katten-maffia 'dat dit echt niet verantwoordelijk was en dat poesjes echt niet voor 12 weken we mogen bij mama'. Tsja, wisten wij veel! Die van ons was ook echt een kangoeroe, maar wel héél erg lief en ik mis haar heel erg. Dus plaats maar lekker veel kitten blogjes, vind ik leuk!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat een schatje zeg. Kan me voorstellen dat jullie hier erg van genieten. Zo ontwappenend. Bedankt voor het Stripe-maker hulpje. Fijne dag. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aa wat lief,...wij hebben er hier ook zo'n 1tje heb er ook foto's van op mijn blog gezet hahahah ze zijn nog zo lief als ze klein zijn :).
    Groetjes Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, wat een schatje!!!! Ze lijkt wel iets op mijn Diva, ook een halve Maine-coon. Ze zijn erg lief en aanhankelijk!! Succes met opvoeden!!
    Enne bedankt voor de Stripe-maker, ga er zeker een keer mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje!!!! Oh...wil ook wel weer zo'n kleintje..:o)

    Veel plezier met het leren van manieren...hihi.

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaahh wat een lievvie!!! Ben verliefd!

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails