Pagina's

donderdag 28 maart 2013

Gehaakte tas, crochet bag


Ik had zomaar zin om een tas te haken. Ik wist niet zo wat het moest worden. Ik ben maar 
begonnen. Hij is wel iets kleiner uitgevallen dan ik zelf in gedachten had, maar toch vind ik hem uiteindelijk goed geslaagd. 

De voering heb ik gemaakt van een oude retro seventies laken. 
En nog een klein vakje. 
Eerst had ik er een rits in gemaakt maar dat vond ik toch niet echt bij de tas passen, nu sluit ie dmv een knoop. 







Liefs 

Ilona 

20 opmerkingen:

  1. Super, beeldschoon! Ik krijg er gelijk ook zin in.
    Prettige paasdagen en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk vrolijke kleurtjes heb je gebruikt! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een vrolijke tas,daar gaan de mensen vanzelfsprekend van glimlachen als ze je er nu mee zien lopen!;-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tas! Je wordt er spontaan vrolijk van met dit koude weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is gaaf, lekker vrolijk. Kom maar op met die lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig zo'n kleurexplosie!! Een tas om helemaal heppie van te worden!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tas, de voering ook al zo leuk.

    Veel plezier met je tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeer geslaagd en heel vrolijk, tijd voor lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow wat een vrolijke tas,heel mooi

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je tas is prachtig geworden!!

    Fijne Pasen,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is hij mooi geworden!! Lekker kleurrijk... daar mag je trots op zijn!

    Groetjes en een fijn paasweekend,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke tas hoor, daar worden we vrolijk van! Veel plezier ermee!!
    Fijne paasdagen!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. That is such a beautiful bag. I love the bright colours & vibrant lining. Em x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke tas, laat de lente maar komen :-)
    Fijn paasweekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijke tas Ilona! Heel mooi geworden en de voering ziet er ook al zo gezellig uit. Een pracht exemplaar zo voor het voorjaar (een keer wordt het dat echt hoor) Fijne pasen! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke vrolijke tas, ik ben ook met een tas begonnen, de foto staat op mijn blog.

    groetjes Marian (haakparels)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful and happy creations and a lovely blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leukkkkkk ga ik zeker een keer proberen te maken.

    Groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat mooi! Een echte strandtas!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails