Pagina's

woensdag 11 september 2013

Crochet shawl, omslagsjaal gehaakt






Voor mijn doen duurde deze omslagsjaal echt een eeuwigheid, ik had met toch verkeken op het patroon. 
Maar ohhh wat ben ik er nu blij mee. Ook dat ik hem gehaakt heb met Baby Merino wol. Voelt zo zacht, licht en warm. En de kleuren, ben er gek op! 
Kijk, het duurt ff maar dan heb je ook wat he... 
Mijn deken ligt al een poosje stil, zal ook nog wel even blijven liggen want ik heb mijn zinnen gezet op alweer wat anders. 

Liefs

Ilona 

49 opmerkingen:

  1. Wouw mooie sjaal!

    Gr. Nancy
    Www.desmitse.eu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie sjaal geworden zeg! Je ziet zo wel dat er veel uurtjes in zijn gaan zitten.
    Het resultaat mag er zijn hoor!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super, je hebt ook zulke mooie kleuren gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige sjaal! Mooie kleurtjes. Is dat dezelfde sjaal als bij Echtstudio?

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi!!! Prachtig!
    Veel plezier ermee!

    Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, misschien dat het voor jou gevoel lang duurde, maar het is een prachtig patroon en mooie shawl geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooierd! Superkleuren zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie sjaal. Lekkere vrolijke kleuren en met die wol inderdaad lekker zachtttttt. Kriebels vind ik niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjonge, ik ben onder de indruk!!
    Wat mooi!!
    Als ik 'm had deed ik 'm nooit meer af!! ;-)
    Groetjes,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOOh! Zo'n sjaal wil ik ook.
    De azuurblauwe achtergrond maakt hem heel speciaal.

    Enig idee waar het patroon nog te vinden is (behalve dan in jouw Japanse boekje)?
    Ik popel nu al om eraan te beginnen.

    En ik zie ook nog de foto's van Teddy uit je vorige post. Wat een lekker dier. Op de foto's alleen al is te merken hoe aanhankelijk hij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Owwwwwwwwwwwww...wat een mooie en vrolijke omslagdoek! Daar houd ik wel van!
    Knap staaltje werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem beeldig, zulke mooie kleuren.
    Veel werk, het resultaat is er ook naar.
    Gr. Willemina.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie sjaal en mooie kleuren. Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat prachtig Ilona! Mooie kleuren, lijkt me heerlijk om te dragen lekker zacht en warm! Waar heb je het patroon vandaan? Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een super mooie sjaal heb je gemaakt zeg!!!!
    Wat een mooie kleurtjes.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow... mooi geworden, hoor! Soms duurt het gewoon wat langer, maar dan heb je ook zeker wat!
    Groetjes, Stéphanie (Handwerkjuffie.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lindo! Joli! Beautiful! Queremos o tutorial!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je sjaal is werkelijk prachtig Ilona EN dan nog lekker zacht EN warm....wat wil je nog meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuk!
    Ik vind grote projecten meestal ook zoooo lang duren,
    maar achteraf kun je dan zo blij en trots zijn he!

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw,loon naar werken zeggen ze dan hij is supermooi geworden

    groetjes mingle mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige sjaal Ilona! Staat je prachtig! Ik kan mij voorstellen dat het lang duurde voordat het af was. Mooi patroon ook.

    Fijne avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heeel erg mooi! Mooie kleuren. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey there! Someone in my Myspace group shared this site with us so I came to give it a look. Im definitely enjoying the information. Im bookmarking and will be tweeting this to my followers! Wonderful blog and outstanding design.
    Cccam Server | Best Cccam Server | Cardsharing Server | Best cardsharing

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Ilona! Wat leuk dat jij 'm ook hebt gemaakt, ik vind de jouwe erg mooi geworden! De mijne heb ik net op mijn blog gezet, gehaakt met DMC Natura. Wat zullen we genieten van onze prachtige omslagdoeken! Groetjes,
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lovely ! So beautiful!!:) I am a first timer to your blog .

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt té gaaf, gewoon!! Super mooi! Ik gelijk op jacht naar het boek, maar is uitverkocht.. Met welke kleuren heb jij het gehaakt, ik vind hem echt zo mooi.... (geen idee of ik ooit zo'n groot project uit mn vingers kan krijgen, maar wie niet waagt....)
    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk zeg!!

    Ik maakte onlangs ook mijn eigen omslagdoek, maar dan van stof. Erg leuk om te zien dat dit meteen zo'n andere uitstraling heeft :)

    X Iris
    bagger013.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Can you tell me where I can find this pattern? I love your scarf and would love to make one also!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige sjaal is het geworden, ik vind de kleuren ook zo mooi bij elkaar gezocht!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails