Pagina's

donderdag 25 augustus 2016

Hallo lieve blogvolgers,
Ik ben heel lang niet actief geweest. Dit heeft te maken met mijn persoonlijke omstandigheden. In de tussentijd ben ik namelijk gescheiden, verhuisd, ontslagen, nieuwe baan gevonden... Het was een heftige periode waarbij ik niet mijn rust kon vinden om creatief bezig te zijn. Nu is alles weer in een rustiger vaarwater gekomen en hoop ik weer mijn creatieve gedachten terug te krijgen. Mis het nu echt wel... Terugkomen op mijn blog is al 1 stap natuurlijk :) 
Tot snel!!! 
Lieve groetjes Ilona 

10 opmerkingen:

  1. Hoi Ilona
    Wat een narigheid heb jij achter de rug zeg, bah! Goed om te horen dat je inmiddels weer in wat rustiger vaarwater zit. Sterkte met alles en ik wens je veel creativiteit toe!
    Groetjes Lizette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig maar dat alles nu weer op zijn pootjes is terechtgekomen.
    Het is zo hatelijk dat een ongeluk nooit alleen komt...echt niet eerlijk!
    Maar het is normaal dat je op zo'n momenten niet rustig gaat zitten haken of bloggen.
    In elk geval, welkom terug, ben alvast benieuwd je te leren kennen.
    Groetjes, Sigrid (Kat Kat Katoen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je werd gemist, wat fijn dat je weer de rust hebt gevonden om door te kunnen met bloggen. Het geeft mijzelf wat structuur in moeilijke tijden, een blog schrijven en plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug zou ik zeggen. Klinkt heftig wat je allemaal hebt meegemaakt. Hopelijk gaat het nu de goede kant op. En kun je weer genieten van allerlei gefreubel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker lang geleden. welkom terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat de haakwerkjes je weer snel de rust kunnen bieden, wacht op je eerste blog berichtje weer, succes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. welkom terug. ik vond het altijd leuk om je stukjes te lezen en je mooie fotos te bewonderen.

    gr jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kwam toevallig je blog tegen. En las dit bericht, klinkt een beetje als mijn leven. Super dat je je blog weer op gaat pakken. Ik ga je zeker volgen

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails