Pagina's

zaterdag 5 december 2009

Red, White and Grey

De titel zegt genoeg, dit zijn de kleurtjes van mijn nieuwe krans.
Zo leuk om te maken! En ik vind het resultaat ook best geslaagd.
Zoals het altijd bij mij gaat, kan ik het niet laten om er maar 1 te maken of 2...Neeee ik ben inmiddels bezig met nummer 4! Nummer 3 is ook zooo leuk, ik zal er spoedig foto's van maken en nummer 4... die wordt ook leuk! Tja, waar moet ik ze allemaal ophangen he? Toch maar een handeltje beginnen hahaha.







Dit huisje/kerkje heb ik onlangs gekocht bij de Kringloop, het witte huisje heb ik gekocht bij Brocaatje. Het geeft zo leuk licht met een waxinelichtje, je merkt het, ook in ons huis brand regelmatig een kaarsje. Gezellig hoor!





4 opmerkingen:

  1. Heej Illona,

    Ik word altijd helemaal enthousiast als ik jouw knutselwerk zie en ga dan het liefst ook direct aan de gang, je hebt weer iets moois gemaakt en je huisje is ook een mmoie aanwinst zeker voor deze tijd van het jaar.
    geniet van alle gezelligheid en weet je het zit hem zo in de kleine dingetjes

    lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi dat grijs met wit en rood! je bent al helemaal in de gezellige kerstsfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi,bij xenos hebben ze kleine huisjes...ook heel lief...
    veel optuigplezier vandaag! hier moet eerst nog even gepoetst worden,en dan....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, ben dol op die schattige huisje, zo gezellig met lichtjes.

    Lieve groet uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails