Pagina's

vrijdag 15 januari 2010

Jarig dus trakteren!



Gisteren was mijn oudste dochter jarig!
Alweer 3 jaar, ohhh wat gaat het hard...
En als je jarig bent dan moet je trakteren op het kinderdagverblijf.
Ik heb het redelijk simpel gehouden, wat doosjes gevouwen en 'frietzakjes' gevouwen en geplakt.
Een kartonnen doos beplakt met leuk pakpapier en alles voorzien van wat lekkers natuurlijk.


Voor de 'juffen' had ik een tasje met beker met wat lekkers erin.
En ik had nog een krans gemaakt die ze bij het kinderdagverblijf op de groep (de vlinders) kunnen ophangen.


De kindertjes vonden het leuk en lekker en de juffen waren ook blij.





Morgen vieren we het thuis, zal weer een groot feest voor Katie worden.


6 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd met je dochter,
    de beplakte dozen zien er prachtig uit
    fijn weekend Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met Katie haar verjaardag ! 3 jaar wat lekker klein nog !
    mijn oudste word volgende maand 10, maar we bespeuren al enig pubergedrag :-( haha
    Fijne verjaardag gewenst!!
    Groetjes Yvonne

    ps.ziet er lekker en kleurrijk uit de traktaties, was vast een succes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej Ilonna van harte gefeliciteerd met je kleine meid, 3 jaar heerlijk nog zo klein.
    Je traktatie ziet er heel vrolijk uit en als ze binnen komt zullen alle kindjes er direct vrolijk van worden, leuk gedaan.

    lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee weer joh! De krans is wel heel leuk, echt iets blijvends! Misschien moet ik mijn crea-kant ook weer eens loslaten....Everest haar PSZ heet de Heidebijtjes, kan ik vast iets leuks mee verzinnen ;-) Ze heeft al getrakteerd maar gewoon zomaar is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilona, gefeliciteerd met Katie haar verjaardag, beetje laat, maar wel gemeend hoor.

    liefs van bellavien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kwam toevallig via via via op je blog..
    En kijk me ogen uit, wat een super leuke dingen staan er op...

    En ben weg van je kransen, wil ik ook maar eens voor gaan zitten..

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails