Pagina's

zondag 28 februari 2010

Veel nieuwe aankopen

De letters heb ik inmiddels aan elkaar gemaakt door middel van een touwtje.
En zo hangen ze!

Wat close-upjes van dit hoekje;

Perfect day, ik word altijd erg vrolijk en blij van dit nummer, doet me verlangen naar de zomer.
Ik heb de tekst uit de Flow (tijdschrift) geknipt en ingelijst.


De vogeltjes wachten en wachten maar, de tijd lijkt niet echt snel
voorbij te vliegen op deze druilerige zondag...

Gisteren ben ik met mijn oudste dochter nog even naar de kringloop gegaan,
dit schattige melk-suikersetje zag ik staan en ik was meteen verliefd!



Dit zogenaamde kweekkastje heb ik gekocht bij de Hema, in de uitverkoop.



Ik ben echt gek op kleine kastjes, leuk om te decoreren, binnenkort komen er
plantjes in.


En natuurlijk ben ik ook nog even creatief bezig geweest, moet de avonden toch vullen he...;)
Deze eendjes als resultaat, ik heb ook nog een schaapje gemaakt maar nog niet op de foto gezet.



De plantenpotjes met blauwe druifjes zijn gekocht bij de AH.


Fijne week iedereen, ik ga nog even aan de knutsel!

Liefs Ilona

4 opmerkingen:

  1. Heej Bezige bij:-))

    Wat heb je ons veel moois om te laten zien, en je foto's stalen helemaal lente uit en die letters WAUW leuk leuk leuk!!!!
    Mooie kringloopvondsten, dat doe je goed.
    Alvast een gezellige nieuwe blogweek,

    veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ,weer vrolijke stippen ,ziet er mooi uit ook ik heb net 3 eendjes gemaakt.Leuk werkje he?
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige dingetjes weer allemaal, het is vast hartstikke knus in je huisje zo! Leuk hoor, al die creatieve ideeen, zeker als vandaag de zon zo schijnt ziet alles er NOG vrolijker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf die vilten letters!!!! Ook je eendjes zijn superschattig! Ik wordt helemaal vrolijk van al je gebloemde servies! Een lekkere vrolijke, lenteachtige post!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails