Pagina's

dinsdag 8 juni 2010

WK-ketting en paardjes

Jeahhh het WK komt eraan, eigenlijk ben ik geen voetbalfan maar bij het WK en EK krijg
ik toch altijd de kriebels, stiekem vind ik het heel leuk om te kijken en doe ook fanatiek mee.
Nee ons huis is niet versiert maar ik ga wel ;)

Ik ben nog bezig met een geheel oranje ketting want deze vind ik toch eigenlijk niet echt
wk-proof. Of wel?




Ook heb ik nog 2 zweedse paardjes gemaakt. Uit het Tilda boek.





Fijne week en fijne wk ;)!!!

Liefs Ilona

7 opmerkingen:

  1. gave ketting waar heb je die van gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. originele ketting hoor! ik vind m wel grappig! en die paardjes zijn helemaal leuk echt super!

    (ik ben nu ook overgestapt naar blogspot)

    groetjes, tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel heel apart! Ik wens je alvast hele fijne wedstrijden!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ilona, je paardjes zijn super....!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, je ketting is wel heel erg leuk hoor, maar ik denk dat oranje er helemaal uit zal springen! Je paardjes zijn super!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie ketting heb je gemaakt ik ben benieuwd naar je oranje exemplaar. Helemaal wk-proof.
    Ook je paardjes zijn mooi geworden, leuke stofjes heb je gebruikt.
    Fijne avond en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Wat een mooie paardjes heb je gemaakt. Je hebt sowieso een hele mooie blog. Als je het leuk vindt: ik heb elke zaterdag een Link Party op mijn blog. Je kunt dan een foto van iets wat je zelf gemaakt hebt op mijn blog plaatsen met de link naar je eigen blog. Ik zou het erg leuk vinden als je er iets bij wilt zetten.
    Groetjes,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails