Pagina's

donderdag 26 januari 2012

Gehaakte slinger, mini exemplaar

Hallo daar! Ik ben al een geruime maand bezig met mijn ripple-deken. Hij groeit elke keer weer een klein beetje. Maar soms heb je ook behoefte om ff snel wat anders te gaan doen.
En daarom deze lieve kleine gehaakte slinger. Hij is heel simpel maar daarom ook zo leuk!!

Hij hangt gezellig aan mijn berkentak.
Ik had van mijn schoonmoeder een gestylled boeket gekregen, heel lief natuurlijk.
Maar ik ben meer van de losse creaties en een wat rommeliger exemplaar.
Toen er wat bloemen verwelken waren heb ik daarom ook maar het boeket uit elkaar gehaald en
de losse bloemen in zomaar wat vaasje neergezet. Kijk, dit is maar mijn zetting...


Voor iedereen die al weekend heeft, fijn weekend!
En voor de anderen (incl. moi) nog ff doorbikkelen, nog maar 1 dagje!
Jeah!

Liefs
Ilona

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails