Pagina's

woensdag 7 maart 2012

Tilda konijn, paasdecoratie


De lente komt eraan, alhoewel, als ik nu naar buiten kijk lijkt het eerder herfst. Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.
Ik zet gewoon mijn allerliefste paasdecoratie neer.
Waaronder deze 2 konijnenvriendjes, of zijn het hazen, zelfgemaakt uit het Tilda boek.


Schaapje naast de Tildakonijnen zijn ook van eigen van fabrikant.

Dit verliefde stelletje komt uit de kringloop.

Paasrekje..
Ander rekje
Het poppetje links boven heb ik van de week gekocht op een rommelmarkt, de Ijhallen in Amsterdam.
Je ziet hem, Remy, niet helemaal goed, maar eens nieuwe foto's maken.

Fijne week!
Liefs

Ilona

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk gemaakt! vind de stenen lammetjes ook schatjes. Laat de lente maar komen.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerds die hazen met hun bloemenprint oren.

    Ik vind trouwens al die paaseieren geweldig. Wat een leuke verzameling heb je zo.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mij betreft mag het nu ook lente worden hoor, maar jeetje, ik zit hier gewoon te koukleumen, heb de verwarming al hoger gezet!
    Jouw konijntjes (volgens mij hebben de haasjes de oren omhoog???) hebben er in ieder geval al zin in, ze zien er superschattig en vrolijk uit in hun kleertjes!
    Leuk je rekjes met verzamelspul!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ben f'lieft op je haasjes,wat een leuke zeg..
    Je blog ziet er trouwens super uit...
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilona,

    Die Tilda konijntjes zijn zo lief! Hun kleertjes zijn ook prachtig!

    Een gezellige avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De haasjes zijn super. Je hebt zulke leuke stofjes gebruikt.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kleurijke konijntjes heb je gemaakt en dan dat verliefde stlelletje echt zo lief!!
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your easter decorations are just so pretty! Love the rabbits (or hares). :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Ilona ,hier ben ik dan eindelijk weer eens .Je tilda konijnen zijn prachtig
    Je hebt al een lekkere verzameling voor de Paas
    Fijne week en groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails