Pagina's

donderdag 17 april 2014

Dalapaard en andere rommelmarkt aankopen, Dala Horse and other flea market purchases

 Ik ben gek op Zweedse Dalapaarden, om nou te zeggen dat ik ze echt verzamel, nee dat niet maar als ik ze tegenkom op een rommelmarkt, dan moet ik ze kopen. 
Zo kwam ik dit lieverdje tegen, volgens mij is ie best oud en dat maakt hem zo leuk! 
De vaas komt uit de kringloop en de kandelaar van de rommelmarkt, oud met nieuwer oud, daar word ik blij van. 
En het gehaakte kleedje heb ik (natuurlijk) zelf gehaakt. (gewoon van een oud patroon maar dan met verschillende kleuren katoen). 






Liefs 

Ilona 

10 opmerkingen:

  1. Je hebt leuke aankopen gedaan. Mooi kleedje ook trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Verwijderen
  2. erg leuk hoor gezellig die vrolijk kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die dalapaardjes zijn zo leuk!! Zo´n 30 jaar geleden heb ik er ook één gekocht in Zweden )in Dalarna, waar ze vandaan komen ;-)]. Helaas ben ik hem kwijtgeraakt. Misschien moet ik ook maar eens op zoek gaan bij de diverse kringlopen.
    Je kleedje krijgt een heel ander uitstraling door die vrolijke kleurtjes! Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekkere frisse foto's.
    KringLopen daar word ik ook zo blij van !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt heel mooie dingen op de kop getikt. Vooral het Dalapaardje vind ik super. Mooie foto's trouwens. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer wat bijgeleerd vandaag. Ik wist niet dat de paardjes van Dalama/Zweden komen.
    Dat van jou is mooi zo zwart met rood/groen: de keurencombinatie doet Oosters aan.

    En de polkadotbloempot mag altijd bij mij komen wonen, hij zou hier heel gelukkig zijn bij al zijn polkadotvriendjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mag ik weten waar je het patroon van het mooie kleedje vandaan hebt. ik wil het ook graag haken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk het paardje! Ik ken ze niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails