Pagina's

donderdag 24 april 2014

Kussens, Cushions



Deze mooie oude koffer heb ik op de kop getikt bij een rommelmarkt in een kerkje bij mij in de buurt. Er zat een oude krant in uit 1962! Hoe leuk is dat. 

De kussens heb ik gemaakt in opdracht, hopelijk is de opdrachtgeefster er blij mee. 

Ik kijk erg uit naar Koningsdag, voor ons begint het feest eigenlijk morgen (vrijdag) al. 
De vrijmarkt begint dan al hier. 
En op Koningsdag zelf is er natuurlijk bijna overal in de buurt vrijmarkt. 

Wat ga jij doen op Koningsdag? 







Liefs 

Ilona 

26 opmerkingen:

  1. Die vallen vast in de smaak. Super leuke kleurtjes zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Verwijderen
  2. Ziet er super vrolijk uit, goed om de dag mee te beginnen:))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die strepen kussens ga ik na apen!!! Super leuk gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Kaatje! Succes en veel plezier. x

      Verwijderen
  4. Hele mooie kussens! En leuk zo'n koffer-vondst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kussens zullen zeker in de smaak vallen. Ze zijn heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Móói! Zowel de kussens als het koffertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn jouw kussen mooi. En ze staan uitstekend in de koffer.
    Tja, koningsdag, ik gun iedereen een prachtige dag en doe er zelf lekker niets aan.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De koffer is te gek! Maar je kussens zijn ook TOP! Heel mooi, groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als zij ze niet wil. ...hou ik mij aanbevolen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ilona,
    Ik zoek al een tijdje het "nederlandstalige" patroon van het ronde bloemenkussen met de vele kleurtjes. Net zoals op de bovenste linkse foto van de beginpagina van je blog. Kan ik het misschien bij jou vinden? Ik heb het gevonden in het engels maar dat lukt me niet zo goed. Misschien kan jij het mij verkopen of vertalen? Ik betaal er graag voor.
    Hopelijk kan jij me helpen?
    Groetjes,
    Ann
    verstreken.ann@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kussens. Zo mooi. Ik zou geen afscheid kunnen nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooie kussen geworden en de koffer geweldig.
    Onze kleindochter komt het weekend logeren, gaan we lekker samen naar de vrij markt.
    groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijke helemaal-Ilona-kussens. Diegene die ze mag ontvangen, zal erg gelukkig zijn (en ook een heel gezellig huis krijgen).
    Je hebt ze heel charmant geëtaleerd in die koffer. Prachtige foto's.

    Vlaams zijnde, kabbelt op Koningsdag mijn leven voort in zijn doodnormale gangetje: dat wil zeggen: keiveel lesvoorbereidingen van studenten nalezen en becommentariëren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your cushions are lovely - beautiful colour combinations.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die kussens vrolijken elke bank op! Leuk. Ook de koffer, ik heb er zelf ook zo een (vol met foto's die ik vast van plan ben nog eens een keer in te gaan plakken...)
    Je blog is ook leuk; ik ga je volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die zijn echt prachtig geworden, ze is er vast heel erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails