Pagina's

maandag 4 juni 2012

Gehaakte krans, Crochet Wreath



Een tijdje geleden maakt ik veel kransen die ik omwikkelde met
wol of katoen en deze dan versierde met allerlei vilten bloemen etc.
Leuk om te doen hoor, maar het verveelde met ook na een tijdje.
Niet zoals haken, wat dat lijkt wel nooit te vervelen.
Heerlijk is het om te doen, ik kom echt in totale ontspanning als ik
steeds maar dezelfde bewegingen maak met mijn haaknaald.
Echt een soort trance lijkt het wel, goede alternatieve meditatie.

Zo heb ik nog een aantal ongebruikte kransen van stro liggen.
Kwam op het idee om deze te voorzien van een leuke en vrolijke gehaakt jasje.

Eigenlijk heel simpel, gewoon een rechte lap gehaakt en deze om de krans bevestigd en daarna
een aantal bloemetje en een strikje gehaakt en deze met naald en draad aan de krans vast gemaakt.
Lekker vrolijk en zomers.
Nu de zomer buiten nog...


Liefs

Ilona



6 opmerkingen:

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails