Pagina's

zaterdag 23 juni 2012

Taart van vilt, uit de oude doos...

Voorheen had ik een andere hobby dan haken, ik kon toen niet haken trouwens.
Ik was (en ben hoor) helemaal gek van vilt. En vilten taarten maken vond ik echt heerlijk om te doen.
Heerlijk om ze te versieren met allerlei moois.
Ik kwam de foto's vandaag weer tegen en wilde ze toch nog even aan jullie showen.
Het heeft toch iets zomers, en de zomer buiten is ver te zoeken.

Als ik ze zo allemaal bij elkaar zie, kan ik wel een bakerij beginnen :)

Fijn weekend!

Liefs

Ilona 

15 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi Ilona, en wat knap!
    Elke blog van jou is weer een feestje, dank je voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. door deze taarten kwam ik bij jouw blog, echt super zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf!!! krijg er gewoon trek van...hihi. Heel erg mooi gemaakt Ilona! Prachtig. x Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik deze zomer ga oefenen, maak ik misschien ook zulke mooie taarten voor mijn meisje als ze oud genoegervoor is. ik vind ze echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja geweldig! Daarom ging ik jouw ooit (nou ja zo lang is het ook weer niet geleden)volgen! Wat een werk! Maar wel schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat mooi gemaakt. Ze zien eruit als om op te eten.

    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig. Zo mooi afgewerkt.
    Iedereen begint vroeg of laat eens met iets anders hoor. Altijd hetzelfde wordt saai en er zijn nog zoveel uitdagingen...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooie taarten heb je gemaakt, ik zit er echt naar te staren!
    Bedankt ook voor je enige onderzetters-patroon. Ik denk dat mijn kleindochter ze heel erg leuk zal vinden bij haar Oilily theepot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die taarten van jou zijn gewoon SUPER!
    Groeten, Yvonne
    (www.yvonnehobbyallerlei.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zien je taarten er geweldig uit Ilona!

    Fijne nieuwe week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ze ooit eerder bij je gezien :-D (zoals je al schreef) Ze blijven PRACHTIG.Ik ben de Oilily onderzetters aan het haken en op mijn blog geplaatst met een linkje naar jou site. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi wat gaaf zeg ik ben op zoek naar patronen van taarten heb jij ze nog en zou ik ze mogen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo grappig om te zien!! En het gekke is dat ik er gewoon trek van krijg;)
    Erg leuk!!(ik 'vond' je via mijn bloglovin' lijst)
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails