Pagina's

dinsdag 10 december 2013

gehaakt sjaal met zon! Crochet shawl with sun!


Ja ik weet het, dit zijn nou niet echt de typische winter kleuren. 
Maar ik had zin in vrolijke, heldere kleuren, 
als ik naar de sjaal kijk zie ik de zon. De kleuren maken mij echt blij. 
De sjaal is gehaakt met Stylecraft dk, een prachtig zacht en soepel garen. Heerlijk om mee te haken. 
 Te verkrijgen bij Echtstudio






Afgelopen week werd ik verblijd met een super gave give away van Lill'g Treasures.
Ik zag haar actie op haar facebookaccount en tot mijn blijde verbazing had ik gewonnen. 
Haar prachtige nieuwe label is het bekijken meer dan waard. 
Mijn gewonnen pakketje was echt een feest om te krijgen en open te maken. Prachtige linten, vloeipapier, echt met zorg in gepakt, ook voor details. Net als de prachtige beanie! Mijn dochter vond hem prachtig. 

Liefs 

Ilona 

18 opmerkingen:

  1. Juist deze kleuren maken je vrolijk in deze tijd van het jaar. Wat een mooie sjaal is het!!
    Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je sjaal geweldigggggggggggggggggggggggg !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel of geen winterkleuren, je sjaal is gewoon super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's absolutely gorgeus. I love the colours. Greetings from Poland :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend en zo vrolijk in deze donkere dagen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige sjaal, heerlijk om naar te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, hier word ik ook ontzettend blij van hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend, zo,n vrolijk geheel. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is tie mooi! Inderdaad om vrolijk van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi je kleurrijke vrolijke sjaal!Love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails