Pagina's

zaterdag 28 december 2013

Omslagdoek gehaakt, Crochet shawl

Pfff, wat gaat de tijd toch verschrikkelijk snel deze tijd. 
De kerstdagen zijn alweer achter ons, wij hebben het heerlijk gehad. 
Te veel gegeten natuurlijk, maar wel super genoten. Ik hoop dat jullie het ook fijn hebben gehad. 

In deze tijd kan ik zo genieten om met heerlijke bolletjes wol op de bank te nestelen en rustgevend te gaan haken, dat is voor mij pure ontspanning. Echt tot mezelf komen, haast een soort meditatie. 
Voorheen moest ik echt een patroon hebben om iets moois te maken maar steeds vaker gaat het vanzelf, ontstaat iets 'zomaar' in mijn handen. Dat zijn eigenlijk de mooiste en leukste projecten. 


Net als deze sjaal, gehaakt met nieuw ontdekt garen, Caran Simply Soft, en soft is het garen Echt! Wauw wat een heerlijk garen, ben echt verliefd. 
Omslagdoek is te koop in mijn Webwinkel


Deze is ook zo fijn en ultra zacht, gehaakt met Baby merino, dubbele draad. 
Ben nogal in de blauwe periode, maar dat is ook mijn favo kleur dus dat is niet zo vreemd. 
De Blue Merino is voor mijn doen simpel maar erg stijlvol. Past eigenlijk overal bij. 

Ben nu ook weer bezig met een sjaal, ga de steken opschrijven en alles stap voor stap fotograferen zodat ik er een mooi patroon van kan maken. 

Ik wens jullie alvast al het goeds voor 2014 en dat het maar een prachtig creatief, gezond en gelukkig jaar mag worden! 

Liefs 

Ilona 

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creaties weer!! Ik verheug me al op je patroon. Ook voor jou fijne jaarwisseling en een creatief 2014.
    Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het een mooie omslagdoek geworden zeg!
    Jij ook een gezond en creatief 2014 gewenst!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne dingen zoals de Kerstdagen gaan vaak snel voorbij. Maar wel mooi om op terug te kijken.
    Prachtige sjaals heb je gehaakt. Knap dat je dit zo uit je hoofd hebt gehaakt.
    Ik wens je een gezond en geslaagd 2014.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prettige zaken gaan inderdaad snel voorbij. Maar dan moet je er proberen dubbel van te genieten :-)
    Zeer leuke sjaals zeg ... echt tof en dan die mooie kleuren ... super!
    Wens je een schitterend 2014 !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je omslag doeken zijn prachtig mooie kleur combinaties.
    Ik ben ook een sjaal aan het breien met gewaagde kleuren.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails