Pagina's

maandag 30 december 2013

Jaaroverzicht 2013, deel 2





Deel 2 van mijn jaaroverzicht, ai dat klinkt wel erg NOS. Maar gelukkig is die van mijn stukken vrolijker en gezelliger, wel chaotisch als ik het zo bekijk. Maar ja, zo ben ik ook wel een beetje.

Ik heb veel zin in 2014, ik wil mijn webwinkel veel meer uitbreiden en dan vooral met patroontjes. Een patroon schrijven is een boel werk, dat is 1 ding wat zeker is.

Ik hoop ook dat ik meer wolwinkeltjes ga bezoeken, hebben jullie tips voor echte mooie en leuke wolwinkeltjes? Ik woon zelf in Noord-holland, maar het mag natuurlijk door heel Nederland zijn. Ik voel me in een mooie, inspirerende wolwinkel als een vis in het water, als een kind in een snoepwinkel. HEERLIJK!



Ik wens jullie allen een top 2014, in elk opzicht!

Liefs

Ilona 

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dingen heb je gemaakt! Mooi kleurig allemaal.
    In Deventer heb je een leuke winkel. Dol op wol, heet het. Verder zitter er in Deventer nog heleboel andere inspiratievolle kleine winkeltjes. Een ideale stad om lekker te snuffwlen, vind ik zelf.
    In Barneveld heb je ook echt een leuke wolwinkel en die heet Trollenhus of Trollenhuis. Ik weet de naam even niet precies. Maar die winkel isok zeker de moeite waard.

    Groetjes Greetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en gezellige dingen zijn ook dit weer. Als je in Noord Holland woont (ik weet natuurlijk niet waar) maar dan ken je waarschijnlijk Schouten in Hoorn wel. Het zit op de grote Noord. Echt een geweldige winkel die alle wolletjes wel verkoopt die op dit moment "in de mode" zijn maar ook gewoon standaard werk zit in het assortiment. En dan vind ik Fabrique Romantique op de Marathonstraat 16 in Amsterdam ook een heerlijke winkel. Zij verkoopt voornamelijk drops en allemaal effe kleuren. Zalig. Veel succes met je webshop. Groetjes Sandra

    Schouten: http://www.schoutenhandwerken.nl/breien_en_haken.html

    Fabrique Romantique: http://fabriqueromantique.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij prachtige dingen gemaakt! Heerlijk kleurrijk en fleurig.

    Hier in de buurt weet ik helaas niet veel mooie winkels. Heel veel soorten garen die ik op blogs voorbij zie komen, heb ik hier nog nooit gezien...:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super toffe creaties en steeds in vrolijke kleuren. Ben van België en bestel al mijn wol bij jullie in Nederland. Wens jou een fantastisch 2014!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh alweer zoveel moois,jij hebt ook turbo haaknaalden volgens mij,ha,ha....ik sta er zelf eigenlijk ook aan het einde van het jaar weer versteld van wat ik dan allemaal heb gemaakt weer...leuk,leuk!Op naar 2014 met weer veel creatieviteit....fijne jaarwisseling!


    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo bijzonder hoe verschillend iedereen aan het einde van het jaar dingen beleefd. Mooi dat jij een jaaroverzicht hebt gemaakt. Lekker vrolijk en kleurrijk. Bij mij zou dat niet zijn opgekomen om terug te kijken. Ik ben vooral bezig met nieuwe wensen en ideeën voor het nieuwe jaar.
    Ik heb het geluk van twee heerlijke wolwinkels in de buurt:
    - Jansen en Jansen in Bodegraven: een klein winkeltje met naast wol ook veel kleine, aparte cadeautjes.
    - Echtstudio in Alphen aan den Rijn: een super 'snoep'winkel voor de echte haakverslaafden. Hier is vaak iets bijzonders te beleven (bijv. signeersessies met bekende ontwerpers). Ze hebben ook een webwinkel en een leuk blog.

    IK wens je een inspirerend, creatief en vooral gezond 2014 toe, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ilona,

    Ik kan je Pingouin op het Gelderlandplein (Amsterdam Buitenveldert) aanraden! Het is het best bewaarde wolgeheim van Amsterdam en omgeving. Een klein, maar fijn winkeltje, wat helemaal op kleur gesorteerd is en de hele collectie van Lana Grossa verkoopt. Genieten!

    Fijn en creatief 2014!
    Groetjes,
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In Bergen zit Finlandia import. Is volgens mij alleen in de middag open.
    In Alkmaar zit Naaldkunst.
    In Santpoort zit Steek van wal. Bij deze laatste ben ik zelf nog niet geweest.

    Succes en groetjes,
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Ilona
    Neem de laatste maanden (sinds ik kan haken) regelmatig een kijkje op je blog, wat ben je produktief!!!
    Vooral de fotolijstjes en de witte appeltjes met rode rand vind ik erg leuk.
    Heb je misschien het patroontje van de appeltjes, zoek me suf op internet maar kan ze niet vinden.
    mvgr Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er gaaf uit! word er helemaal vrolijk van! Groetjes Lisanne

    www.draadenpraat.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo vrolijk die kleurtjes, je maakt prachtige dingen. Op naar een creatief 2014!

    Fijne week alvast!
    Groetjes, Miriam
    ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb pas net je blog ontdekt, terwijl ik toch zelf al anderhalf jaar een blog over haken heb... Prachtige dingen maak je. Ik ga je volgen!
    Groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails